Penktieji mokymai dComFra projekto partneriams iš Ukrainos

2019 m. rugsėjo 9 – 12 dienomis Bukarešte surengti penktieji mokymai partneriams iš Ukrainos. Mokymus organizavo Bukarešto Politechnikos universiteto CAMIS (Kompetencijų centras mokslinių tyrimų, plėtros ir inovacijų srityje) centras.

Mokymuose įžanginį žodį tarė CAMIS centro direktorius prof. Catalin Georghe Amza ir šio centro profesorė prof. Teodora Chiceoreanu. Apie virtualaus švietimo ir skaitmeninio intelekto plėtrą pranešimą skaitė universiteto Socialinių mokslų ir mokytojų ugdymo katedros daktarė Loredana Manasia. Mintimis apie „Moodle“, kaip e-Mokymosi platformą universitetuose (struktūra, funkcionalumas ir vaidmuo) pasidalino Elena Dochie ir Cosmin Herman.

Apie ateities klases pasitelkiančias sertifikuotą Google e-mokymosi platformą kalbėjo Google atstovas Rumunijoje Stefan-Adrian Apateanu. Apie skaitmeninių išteklių kūrimą su LIVRESQ pristatė PhD Gabriel Lazar ( direktorius R&D ASCENDIA). Mintimis apie duomenų saugumo problemas šiuolaikiniame debesų amžiuje dalijosi PhD Christian Nasulea. Skaitmeninių kompetencijų sistemą Rumunijoje pristatė EURYDICE atstovė PhD Veronica Chirea.

Apie ECDL – didžiausią pasaulyje skaitmeninių įgūdžių IT sertifikavimo standartą pasisakė Irinuca Vaduva, ECDL Rumunija generalinė direktorė. Taip pat vyko webinaras su Annika Östergren Pofantis, Europos Komisijos skaitmeninių įgūdžių ir užimtumo politikos pareigūne iš Ryšių tinklų, turinio ir technologijos generalinio direktorato. Webinaro tema tarptautinis Code Week renginys.

Diskusija apie naujas mokymo programas ir metodus informatikoje vyko kartu su Automatikos ir Kompiuterių mokslo fakulteto prodekanu PhD Alin Moldoveanu. Vyko įdomios pažintinės ekskursijos universiteto virtualios ir įterptinės realybės, robotikos, aviainžinerijos, 3D spausdinimo laboratorijose.

Daugiau apie projektą skaitykite čia…

Šis projektas finansuojamas remiant Europos Komisijai.
Šis leidinys [pranešimas] atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Komisija negali būti laikoma atsakinga už bet kokį jame pateikiamos informacijos naudojimą.