Pirmomis rudens dienomis tarptautinio projekto SparkDigiGirls nariai dalyvavo trečiajame partnerių susitikime Portugalijoje. Tomar – turistinis ir kultūrinis miestas, kuriame įsikūręs Tomar profesinio mokymo institutas.
Dviejų dienų susitikimas buvo skirtas susipažinti su profesinio mokymo instituto veikla, ten įsikūrusiomis išmaniomis laboratorijomis, praktiškai išbandyti jose kuriamas inovacijas bei aptarti projekto pasiektus rezultatus bei suplanuoti būsimus darbus.
Susitikimo metu buvo pristatytas naujai sukurtas nuotolinio mokymo kursas „Technologijos išlaisvina vaizduotę“, skirtas jaunai ir smalsiai merginai. Dalyvaudamos mokymo programoje 15-18 m. merginos susipažins su technologijų galimybėmis. Įgyvendindamos iššūkius sužinos apie tokias technologijas kaip dirbtinis intelektas, papildytoji realybė, daiktų internetas, programavimas, 3D modeliavimas ir spausdinimas, debesų kompiuterija, blokų grandinė, kaip jos veikia ir, svarbiausia, kaip jas galima kūrybiškai panaudoti kasdieniame gyvenime.
Nuotolinės mokymų programos „Technologijos išlaisvina vaizduotę“ pilotiniai mokymai startuos kitų metų sausio mėnesį. Rudenį vyks aktyvus pasiruošimo mokymams etapas, kurio metu bus atrenkami mokymuose norintys dalyvauti jaunimo darbuotojai bei merginos. Vyks renginiai, įvairios akcijos kviečiančios prisijungti prie projekto veiklų. Iš viso 200 merginų ir 50 jaunimo darbuotojų iš Slovėnijos, Lietuvos, Graikijos bei Portugalijos galės išbandyti ir įvertinti sukurtą kursą.
Tarptautinį projektą įgyvendina organizacijos: Simbioza iš Slovėnijos, Helenic Universitetas iš Graikijos, Informacinių technologijų institutas iš Lietuvos, Tomar profesinio rengimo institutas iš Portugalijos ir projektui vadovauja Asociacija Viešieji interneto prieigos taškai iš Lietuvos. Projektas finansuojamas Erasmus+ strateginių partnerysčių jaunimo srityje programos lėšomis.
Daugiau informacijos apie projektą ieškokite svetainėje: digigirls.eu/
Šis projektas finansuojamas remiant Europos Komisijai.
Šis leidinys [pranešimas] atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Komisija negali būti laikoma atsakinga už bet kokį jame pateikiamos informacijos naudojimą.